canada2017.reismee.nl

Dag 17 en 18. Weer thuis

Dag 17

De laatste volledige dag in Edmonton. Vandaag stond in het teken van shoppen.

Wanda heeft ons meegenomen naar het winkelgebied in Edmonton. Eerst naar de Hudson Bay waar Danny een mooie tas heeft gekocht.  En daarna door naar een winkelgebied met allerlei winkels die ook veel uitverkoop hadden zoals de Nike outlet store, GAP, Levi’s etc. Lekker gewinkeld en van alles gekocht.

Op tijd weer naar huis want één van de dochters van Wanda, Tarin en haar vriendin Diana, kwamen eten.  Wanda heeft heerlijk gekookt. Het was echt genieten.

Na het eten nog gezellig gekletst met Wanda en op tijd naar bed.

Dag 18

Donderdag is het dan echt de laatste dag. Danny is vroeg opgestaan om met Wanda boodschappen te doen. Dit is niet echt iets wat hij wilde maar meerijden in de jaguar stond nog wel op zijn verlanglijstje.  De zon scheen dus gereden met open dak. Ook Sam mocht na de lunch nog een stuk rijden net Wanda. Gelukkig vertelde hij me pas achteraf dat ze 150km per uur hadden gereden. Oeps. Hij vond het prachtig. Zelf heb ik ook een  klein stukje meegereden.

Na de mooie ritjes in de jaguar hebben we afscheid genomen van Dave en hem bedankt voor de fantastische vakantie.

Wanda bracht ons naar het vliegveld en is meegelopen naar binnen om ons uit te zwaaien. We hebben haar uitgebreid bedankt voor de super vakantie en alles wat ze voor ons heeft gedaan. We moesten echt beloven dat we nog een keer terug komen.

We hebben het super gehad. En we hebben veel beleefd en gezien.

Verder ging het allemaal soepel op het vliegveld. Wel hadden we 45 minuten vertraging. De piloot heeft goed door gevlogen  waardoor we weer op tijd op Schiphol waren maar helaas was de gate nog niet vrij. Dus kwamen we toch later aan.  We werden opgehaald door mijn moeder en de ouders van Danny. Het is ook weer fijn om thuis te zijn.

Tot ziens

Groet Danny, Sam en Karin

Ernst

Eind goed al goed
Sam is EINDELIJK terug.

Sjanie

Na een week vakantie van ons heb je thuis veel te lezen. Ha, we zitten op een camping zonder wifi.
Maar wat een heerlijke verhalen en wat genieten jullie. Dat wordt af kicken thuis.
Maar jullie zullen nog lang kunnen na genieten van al het mooie wat Canada jullie geboden heeft.