canada2017.reismee.nl

Dag 15 terug naar Edmonton

Dag 15

Snik onze laatste nacht in de motorhome is voorbij. We hebben er heerlijk geslapen en gewoond.

Sam heeft breakfast gemaakt deze dag met een klein beetje hulp van mij. Heerlijk eieren met zalm en toast gegeten. Alles daarna opgeruimd en klaar gemaakt voor de laatste lange rit.

Om 11.00u reden we weg van de laatste campground. Vlak voor we de campground afreden moesten we stoppen omdat we een vreemd geluid hoorde. Op dat moment reed er een camper achteruit en bijna tegen ons aan. Gelukkig heeft de motor home een toeter.

Onderweg kwamen we nog 2 grote schapen tegen in de berm. Even gestopt om ze op de foto te zetten. We hebben dus veel wildlife gezien op onze reis.

Relaxed zijn we doorgereden tot een stadje en daar om 13.30 u geluncht bij Tim Hortons.

Daarna verder door gereden naar Edmonton. Een lange rit van 365 km achter de rug.

Met z’n allen de motor home leeg gehaald en alles weer opgeruimd. Al snel draaide de wasmachine om wat was voor ons te wassen zodat we met schone kleding naar huis kunnen gaan as donderdag.

Omdat Wanda lang gereden heeft en veel gedaan heeft in het huis was er geen energie meer om te koken. Samen met Sam heeft ze pizza’s gehaald.

Heerlijk op tijd naar bed gegaan.

Groetjes